2012-12-05

Fostrande

Idag har jag haft en fantastisk arbetsdag. Det är nog den första sedan efter sommaren då jag började nya jobbet som jag inte haft möten mest hela dagen.

Kastade in ett kort planeringsmöte på morgonen bara, men sedan har jag haft hela dagen till eget arbete!  :-)

Eftersom det såg så bra ut i min kalender så passade jag på att packa träningsväskan redan igår. Det var med viss tveksamhet jag tog med den till jobbet i morse. Men har man liksom bestämt sig i förväg ... det bar iväg på en lunchlöpning i snöovädret!
Motvind och renblåst
(ser bättre ut än det kändes)

Det var ingen trängsel på strandpromenaden längs Mälaren idag. Kändes som om det gick oändligt långsamt när jag sprang idag och bitvis fick jag forcera snöhögar och slira på isfläckar. Ändå visade det sig att jag lyckades hålla 5-tempo under mina 6 km. :-)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar