2012-12-13

Certifierad

Så, nu är kursen avklarad och jag fixade min certifiering som verksamhetsarkitekt. Det är lite störande att jag bommade maxpoäng på provet med en halv poäng. Men vad gör det, jag var ju bara inställd på att försöka klara mig?! :-)

Igår blev det att åka direkt från Sigtuna till Västerås för att gå på julbord med arbetskamraterna. Några eftersläckare på krogen och sedan upp i morse för att se på luciatåg. Yngsta grabben går i trean och på hans skola är det alltid treorna som håller i luciafirandet. Riktigt fint och stämningsfullt, dem var riktigt duktiga. 

Skönt att äntligen lägga denna kurs åt sidan och få tillbaka lite av sin fritid. Någon fritid blev det inte tal om i Sigtuna denna gång heller, så även om jag hade packat träningskläder så blev det helt enkelt inte tid till någon träning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar