2013-05-22

Arbetsvecka

Arbetsvecka ... ja, vad jag menar är att jobbet tagit över. Det är en sådan där vecka när jag får prioritera löpning på fritiden och åsidosätta bloggen. Faktum är att jag jobbad hela söndagen också.

Jag fortsätter att underhållsspringa nu inför SM i alla fall. Har ägnat träningen mest åt kortare fartpass. Igår fick jag till ett bra pass med 14 km i 4.40 tempo. Idag sprang jag ett lättare återhämtningspass ihop med hustrun.

Nu är det dags att dyka ner i arbete en stund till. Nästa vecka blir det lugnare igen! Jag tar ledigt fredagen för att åka till Stockholm och ta det lugnt. Det kanske blir lite pastaparty på Östermalms IP vid 13-tiden eller så. I år har jag bokat hotell för hela familjen två nätter så hustrun och barnen kommer till Stockholm under fredag eftermiddag.

Jag har börjat snegla lite på långtidsprognoserna ... klart.se spår 22 grader och sol just nu och yr.no visar lika fint väder för fredagen....  :-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar