2012-09-05

Indien, ingen löpning

Ett kort inlägg här från Mumbai, Indien. Kan bara konstatera att eventuell löpning hade fått ske på löpbandet på hotellet - inget en chans att jag ger mig ut och springer i området runt hotellet. Hotellet är jättefint, men det är inte precis så att man ger sig ut utanför och springer i trafiken och "kaoset". Eftersom jag inte är någon löpbands-löpare så står jag gärna över träningen nu.

Utsikt från hotellrummet

Regnperioden är inte riktigt över här, det har regnat rejält och tydligen ovanligt mycket för denna tidpunkt. Då detta är mitt första besök i Indien så slås man ju av kontrasterna i detta land.

På väg till leverantören

Det lilla jag har sett av Mumbai har skett från fönstret i bilen till och från leverantören. Långa dagar i konferensrum och den korta kvällen på hotellt ... så är det med tjänsteresor. På torsdag eftermiddag får jag troligen 4-5 timmar till lite sightseeing, det ska bli spännande.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar