2013-07-05

Framme till sist

Äntligen har jag lyckats nå fram till den där efterlängtade semestern. Lite grann hänger det över mig att jag har beredskap under de två första veckorna av mina fyra veckors semester. Hoppas att allt på jobbet ska förlöpa utan incidenter så jag slipper fälla upp datorn och jobba.

Imorgon bitti, lördag morgon, så bär det av norrut. Vi lämnar nog Västerås vid 6-tiden och räknar med att vara framme i Malå vid 17. Det bli väl som vanligt en andra frukost vid Hagsta Krog norr om Gävle och sedan lunch på Max vid Rondellen i Ö-vik.

Sedan är det bara jaga upp mot Umeå, men vid Nordmaling svänger vi antagligen in på väg 353 och åker genom pepparkaksbyn Nyåker och sedan är vi i Västerås igen. Det ligger ett Västerås utanför Bjurholm i Västerbotten också. :-)

Men sedan är man i Lycksele och då är det inte långt till stugan. Det var ju till Lycksele pojkarna flög i tisdags. Väl framme bör väl trippmätaren stå på 82-84 mil cirkus. Tror att man hamnar typ i Legoland om man åker 80 mil söder ut från Västerås. :-)

Det har blivit sparsamt med löpträning känns det som. Hoppas det kan bli lite ändring på det nu under semestern.

Hmm... undra om vi inte ska packa in det sista i bilen och åka nu ikväll ändå och sova efter vägen ... längtar ju efter barnen ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar