2013-08-06

Resdag

Jag är tillbaka från Frankrike och igår var jag också tillbaka på jobbet. Det blev 12 underbart sköna dagar på Franska Rivieran - ska se om jag får ihop ett litet inlägg om det när bilder är genomgångna. :-)

I början av semestern, på väg norrut, så körde vi ju på en grävling och blev stående på E4:an tidigt på morgonen. Bärgaren lämnade bilen på en semesterstängd verkstad. Efter mycket ringande så lyckades jag få bilen flyttad från den semesterstängda verkstaden i Kramfors till en öppen i Sollefteå.

Förhoppningen var ju att vi bilen skulle hinna bli reparerad så att vi skulle kunna hämta den på vägen hem. Det gick naturligtvis inte, den blev klar dagen efter vi landat i Nice.

Så idag reser jag till Sollefteå för att hämta hem bilen.

Det blir 8 timmar på buss och tåg... och sedan 45 mil i bilen hem. En riktigt lång resdag helt enkelt. Hoppas nu att alla anslutningar och byten ska fungera som planerat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar