2013-02-16

Hemma igen


Så var man hemma igen. Pojkarnas feber gav med sig i torsdags så vi fick en heldag tillsammans igår i Tänndalen. Jag provade på Ramundberget i tisdags men blev alls inte imponerad - nu bidrog säkert det lite bistra vädret till upplevelsen samt att övriga familjen var kvar i stugan. Störde mig mest på att jag inte hittade några vettiga liftkombinationer att ta sig runt i backarna. Nåja, Tänndalen blev en stor favorit och även den mindre anläggningen i Funäsdalen bjöd på en hel del rolig åkning.

Så tråkigt att 3 av 6 dagar försvann i projkarnas feber och hosta. Å andra sidan fick vi 3 riktigt fina slalomdagar tillsammans, man ska fokusa på det positiva. :-)

Någon mer löpning efter måndagen blev det inte, men jag får se om inte morgondagen kan bjuda på ett milpass kanske.

I morgon ska jag nog också rapportera mina tävlingsplaner för året så här långt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar