2012-08-26

Anmäld till blodomloppet

Här är det fortfarande hektiskt värre. Två intensiva arbetsveckor avklarade och nu börjar barnens aktiviteter sätta igång på allvar också.

Äldsta grabben hade bandyträning idag och senare ska andra sonen iväg på fotbollsmatch. Träningar och matcher börjar fylla upp kalendern här hos oss och i allt det ska träningspass för mamman och pappan rymmas ihop med föräldramöten, gitarrlektioner med mera.

Bara att ta ett djupt andetag och försöka sänka pulsen. :-)

Jag återkommer ju till detta med att jag ligger efter i bloggläsandet, jag vill verkligen hänga med men tiden räcker inte till just nu. Såg att jag nu är på väg att passera 300 olästa inlägg. :-(

Träningen inför Lidingöloppet fortskrider i någon form i alla fall och nu på onsdag är jag anmäld till Blodomloppet 10km här i Västerås. Hoppas att jag ska kunna göra en bra officiell tid på milen där. Fast egentligen känner jag mig inte 100% i form just nu. Får se om jag kan hitta lite fokus de närmaste dagarna.

2 kommentarer:

  1. Nytt jobb och mycket annat som påverkar hur det "känns". Ibland brukar det bara vara att ta det som kommer och köra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, visst är det så. Blodomloppet tar jag helt förutsättningslöst och utan egentliga ambitioner - försöker jag i alla fall intala mig själv. :-)

      Radera