2013-03-28

Det blev annat

Jag fortsätter att trotsa coachen, den blev ingen löpning idag. Istället blev det inköp av ny matta till altanen..sådan där nålfiltsmatta tror jag det heter.. eller konstgräs. Var till Bauhaus och där såg jag också min grill. Har gått och suktat nu i två, tre år efter en Webergrill jag vill ha.

Det blev ett besök till på Bauhaus och inköp av ny grill. Det här är en klassisk Weber klotgrill med bord, men den har gasoltändning. Fantastiskt bekvämt, det bästa av två världar - man får snabbt glöd då man tänder med gasolen och man får "riktig" grillning med briketter. Inget mer paltande med tändvätska, eltändgafflar  och dylikt. Bara att öppna kranen och trycka på eltändningen. :-)

Jo, naturligtvis blev det grillpremiär ikväll!

Då det blev vila ikväll så planerar jag att springa ett distanspass på 15km imorgon. Som det stod i mailutskicket jag fick idag.. Lång(pass)fredag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar