2013-01-03

Host, host

Jaha, så den där irritationen i halsen var början på något ... kändes ju lite skrovligt i halsen när jag sprang på nyårsafton. Jo, jag hann faktiskt med en kortare vända innan vi åkte bort på nyårsfest!

Tror att det kanske är snabbt övergående för idag känns redan bättre i halsen, lite tjock, men det mesta har "kommit upp". Skriver inte mer än så, tror ni förstår.

Igår väcktes vi av det där karaktäristiska ljudet man inte vill höra ... äldsta sonen på toaletten och magen vänder sig. :-(  Magsjuka in da house. Yngsta sonen följde med på det spåret igår kväll och jag själv har varit orolig i magen hela dagen. Samtidigt har jag haft ont i varenda led i hela kroppen och jag tror jag haft lite feber också. Någon form av influensa som slagit till kanske?

Som om inte det varit nog så har internetanslutningen strulat senaste tiden (snäppet värre!) och krävt omstart av alla pryttlar. Det har dock blivit sämre och sämre så de senaste dagarna har det inte hållit mer än några minuter. Idag kommer dock en servicetekniker och byter ut den felande fiberkopplingen - hoppas han kommer snart för jag jobbar hemma och skulle behöva koppla upp mig till jobbet nu. Att bara skriva dokument håller inte.

Så nu blir det lite behövlig löparvila tills halsen och kroppen i övrigt är i normal-tillstånd.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar